14 900,00 Ft HUF

Egy fiók már létezik az e-mail címét. Ez te vagy?

Jelentkezz be

Kifogáskezelés Online Tréning

Miről fogsz tanulni?

  • Hideghívásnál és tárgyalásnál kapható kifogások (33db) kezelése.
  • Melyik kifogást kell kezelni, melyiket nem.
  • Ajánláskérésnél mit tégy ha nem kapsz neveket.
  • Működő kommunikációs technikák, amikkel irányítod az ügyfél figyelmét és gondolatait.
  • Amikor nehéz helyzetbe kerülsz, három kommunikációs megoldás.
  • Zárásnál használatos ellenérvek, hogy igen mondjon az ügyfél a szerződésre!
  • Valós vagy vélt kifogás, honnan tudod eldönteni melyikkel van dolgod?
  • „Túl drága” kifogás kivédése 25 bevált ellenérv segítségével.

SZERETNÉL MAGABIZTOSABBAN IDŐPONTOT EGYEZTETNI, PROFIBBAN TÁRGYALNI?

Akkor ez a tudás elengedhetetlen a számodra!